kadra

JADWIGA KABUT

JADWIGA KABUT

WSPÓŁWŁAŚCICIELKA SZKOŁY

Z wykształcenia prawniczka oraz absolwentka zarządzania oświatą na Uniwersytecie Warszawskim. Zarządza przedszkolem Trampoline, zajmując się administracyjno-organizacyjną stroną placówki. W szkole dba o taką organizację, aby stała się ona bezpiecznym środowiskiem, w którym cała kadra dba o szczęście i zdrowie dzieci, ich relacje, pasje i kulturę osobistą. Prywatnie mama czwórki dzieci.

Anna Hendigery

Anna Hendigery

WSPÓŁWŁAŚCICIELKA SZKOŁY

Absolwentka LEA (języki: francuski, angielski, hiszpański) a l’Universite Paris V Sorbonne-Nouvelle. Przez lata związana z domami mediowymi (Euro RSCG, Carat, Initiative Media), gdzie pracowała nad obsługą mediową dużych klientów międzynarodowych. Od zawsze zafascynowana językiem, kulturą i cywilizacją francuską. Prywatnie mama Leona, Juliana i Leny.

JOANNA RZYSKA

JOANNA RZYSKA

WSPÓŁWŁAŚCICIELKA SZKOŁY

Jestem romanistką, jedną z założycielek "Wydawnictwa Dwie Siostry". Współtworzyłam Europejskie Portfolio Językowe dla Przedszkoli. Prywatnie jestem mamą Antosi i Julii, absolwentek przedszkola. Od 20 lat dbam o to, by nasze dzieci pokochały książki, język francuski i wzajemnie się szanowały.

AGNIESZKA WOLSZCZAK

AGNIESZKA WOLSZCZAK

DYREKTOR SZKOŁY

Absolwentka filologii polskiej, edukacji wczesnoszkolnej i zarządzania oświatą. Od lat związana z edukacja jako nauczyciel, wychowawca, organizator zajęć śródrocznych dla licealistów i edukator domowy. Prywatnie: żona swojego męża, mama trójki dzieci. Jej podstawową misją jest tworzenie harmonijnego i bezpiecznego środowiska, w którym uczniowie mogą rozwijać swoje talenty i podążać za swoimi pasjami.

KATARZYNA MOSIĄDZ

KATARZYNA MOSIĄDZ

DYREKTOR DO SPRAW NADZORU PEDAGOGICZNEGO / WYCHOWAWCZYNI KLASY 5

Absolwentka filologii polskiej, wychowania przedszkolnego oraz zarządzania oświatą. Ukończona szkoła językowa Alliance Francaise w Wersalu. Od 13 lat związana z przedszkolem Trampoline w charakterze nauczyciela, a także dyrektora placówki. Prywatnie mama Jasia i Heleny.

KATARZYNA CZĘSTOCHOWSKA

KATARZYNA CZĘSTOCHOWSKA

WYCHOWAWCZYNI KLASY 1A

Jestem psychologiem społecznym oraz nauczycielem przedszkolnym i wczesnoszkolnym, terapeutą pedagogicznym, a także terapeutą SI I stopnia. Od 18 lat pracuję z dziećmi jako nauczyciel i psycholog. Pracę z młodym człowiekiem opieram przede wszystkim na metodach aktywizujących i wpierających naturalną potrzebę ruchu. Prywatnie jestem żoną oraz mamą Liliany i Mii.

KAMILA KOLKA

KAMILA KOLKA

WYCHOWAWCZYNI KLASY 1B

Jestem absolwentką Pedagogiki Specjalnej. Ważny jest dla mnie ciągły rozwój aby jak najlepiej wspierać uczniów w codziennej przeprawie przez życie. Pracę pedagogiczną skupiam na indywidualnym podejściu i wspieraniu rozwoju poprzez wykorzystywanie zainteresowań i mocnych stron ucznia. W wolnych chwilach lubię czytać kryminały i zagłębiać się w ludzką psychikę.

ANIA WEJMAN

ANIA WEJMAN

WYCHOWAWCZYNI KLASY 2A

Jestem Absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. W nawiązaniu do idei wychowawczej Janusza Korczaka:" Nie można zostawiać świata takim, jaki jest", interpretacji dziecięcych słów i znaczeń poświęcam swój czas, a praca jest moją pasją. Prywatnie: pasjonatka obrazów, zwolenniczka koncepcji wychowania przez sztukę i mama 8-letniej Hani.

NATALIA ROSA

NATALIA ROSA

WYCHOWAWCZYNI KLASY 2B

Z wykształcenia jestem nauczycielem przedszkolnym i wczesnoszkolnym, pedagogiem Montessori, a obecnie uczennicą Wyższej Szkoły Artystycznej na kierunku Charakteryzacja Teatralno - Filmowa oraz uczestnikiem kursu kwalifikacyjnego z zakresu Surdopedagogiki. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywałam podczas pracy w przedszkolu oraz centrum artystycznym, jak również w trakcie kolonii letnich.

MARTA KAPAŁA

MARTA KAPAŁA

WYCHOWAWCZYNI KLASY 3 / NAUCZYCIELKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Jestem absolwentką kierunków pedagogicznych w zakresie edukacji elementarnej i języka angielskiego oraz terapii pedagogicznej na UAM w Poznaniu. Doświadczenie nauczycielskie zdobywałam pracując w szkołach i przedszkolach w Stanach Zjednoczonych oraz w Polsce. W swojej pracy skupiam się na wspieraniu rozwoju emocjonalnego dzieci, aby swobodnie zdobywały wiedzę i dobrze czuły się w środowisku szkolnym. Moje pasje to podróże, języki i sztuka.

JAKUB DRZEWIECKI

JAKUB DRZEWIECKI

WYCHOWAWCA KLASY 4 / NAUCZYCIEL WYCHOWANIA FIZYCZNEGO

Absolwent Wydziału Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego, na kierunku pedagogika kultury fizycznej i zdrowotnej. Posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w pracy nauczyciela wychowania fizycznego. Od wielu lat jest również trenerem piłki nożnej z licencją trenera UEFA A. Wielki fan pedagogiki nielinearnej. Pasjonat sportu, a w szczególności piłki nożnej.

MÉLANIE MICHEL

MÉLANIE MICHEL

WYCHOWAWCZYNI KLASY 6 / NATIVE SPEAKER

Ukończyłam studia magisterskie z dydaktyki językowej, uczyłam języka francuskiego w szkołach w Bukareszcie oraz przy wzmocnieniu systemu edukacyjnego we Francji. Miałam okazję pracować również w bibliotece młodzieżowej i od tego czasu uwielbiam opowiadać dzieciom historie, co stało się moją pasją!

MARZENA PIECKO

MARZENA PIECKO

WYCHOWAWCZYNI KLASY 8 / NAUCZYCIELKA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu o specjalności Szkolne Wychowanie Fizyczne. Instruktor piłki siatkowej, ćwiczeń siłowych oraz fitnessu. Nauczyciel dyplomowany z wieloletnim stażem. Doświadczenie zdobyła w pracy z dziećmi i młodzieżą w szkole podstawowej, gimnazjum, liceum oraz w ośrodku socjoterapeutycznym. Zauroczona metodą ruchu rozwijającego wg. W. Sherborne. Swoją pracę wykonuje z ogromnym zaangażowaniem i pasją.

RAFAŁ JAŹWIŃSKI

RAFAŁ JAŹWIŃSKI

NAUCZYCIEL HISTORII

Historyk, politolog, pedagog i doradca zawodowy. Absolwent Akademii Humanistycznej im. A. Gieysztora, Szkoły Głównej Handlowej i Polskiej Akademii Nauk. W pracy zawodowej lubi stosować metodę dramy i metodę projektu. Bezgranicznie zakochany w debatach oksfordzkich, samorządności szkolnej oraz idei społeczeństwa obywatelskiego i organizacji pozarządowych. Prywatnie poświęca się studiom nad kinem, piłką nożną, literaturą piękną oraz komiksem amerykańskim.

CLÉMENTINE VAUCELLE

CLÉMENTINE VAUCELLE

NATIVE SPEAKER

My name is Clémentine VAUCELLE, I am 24 years old. I gratuated from L’Université du Mans. I come from Le Mans, Sarthe. This year I work in a French primary school as a service civique. Professionally, I taught in primary schools in Lviv, Ukraine and in Christchurch, New Zealand. Two countries and two cultures with different approaches to teaching. My working methods include adapting to the students, their rhythm and comprehension. I also spent time teaching English in primary school.

BLANKA HOLUK

BLANKA HOLUK

NATIVE SPEAKER

Jestem absolwentką Instytutu Lingwistyki Stosowanej UW, gdzie nabyłam umiejętności z zakresu nauczania i tłumaczenia ustnego. Pracę jako nauczyciel języka rozpoczęłam na drugim roku studiów, uczestniczyłam w licznych warsztatach metodycznych i wychowawczych. W wolnym czasie, poza spędzaniem go z rodziną, tworzę muzykę elektroniczną i piszę wierszyki dla dzieci.

ALICJA KOWALCZYK-JADACKA

ALICJA KOWALCZYK-JADACKA

NAUCZYCIELKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Ukończyła studia magisterskie na kierunku filologia angielska na SWPS Uniwersytecie Humanistyczno-Społecznym. Posiada certyfikat CPE z języka angielskiego oraz stopień nauczyciela dyplomowanego. Swoje lekcje uatrakcyjnia licznymi grami, piosenkami, aktywnościami wymagającymi zaangażowania ze strony uczniów.

DOMINIKA MOLAK

DOMINIKA MOLAK

NAUCZYCIELKA PRZYRODY, BIOLOGII

Absolwentka studiów doktoranckich z ochrony środowiska, filologii polskiej. Od 8-lat nauczyciel akademicki, prowadziła warsztaty dla nauczycieli z edukacji ekologicznej, prelegent na konferencjach przyrodniczych, uczestniczyła w szkoleniach i warsztatach z zakresu kompetencji interdyscyplinarnej w pracy z dziećmi. Na lekcjach poszukuje, odkrywa i poznaje świat przyrodniczy, którego nie widać w podręcznikach. Prywatnie żona i mama pięciorga dzieci.

FAWAZ MOHAGIR

FAWAZ MOHAGIR

NAUCZYCIEL INFORMATYKI I MATEMATYKI W J. ANGIELSKIM

Absolwent studiów wyższych w zakresie informatyki, studiów podyplomowych w zakresie matematyki z elementami informatyki oraz podyplomowych w zakresie metodyki i dydaktyki dla nauczycieli języków obcych. Ukończył również studium języka polskiego dla cudzoziemców. Posiada 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela (nauczyciel mianowany).

JOANNA JAWORSKA

JOANNA JAWORSKA

NAUCZYCIELKA MUZYKI

Muzyk, pedagog, trener emisji głosu w technice Mix Voice, multiinstrumentalistka. Od lat naucza przekazując swoją wiedzę, pasję i umiejętności kolejnym pokoleniom. W pracy edukacyjnej kładzie nacisk na żywe i radosne obcowanie z muzyką, aby wytworzyć w uczniach pozytywny stosunek do tej formy sztuki. Prowadzi czynną działalność artystyczną, regularnie występując na scenie. W swoim repertuarze wykonuje przede wszystkim portugalskie pieśni Fado oraz muzykę hiszpańskojęzyczną.

ANETTA PŁOTNICKA

ANETTA PŁOTNICKA

NAUCZYCIELKA PLASTYKI I TECHNIKI

Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na Wydziale Sztuk Pięknych oraz Studiów Podyplomowych Collegium Da Vinci -plastyka i technika. Nauczyciel dyplomowany, kurator wystaw plenerowych dla dzieci i młodzieży. Pracuje z pasją i zaangażowaniem. Uważa,że sztuka ma duży wpływ na młodych ludzi i na świat jaki potem tworzą.

JOANNA HERMANIUK

JOANNA HERMANIUK

NAUCZYCIELKA JĘZYKA POLSKIEGO

Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu w Białymstoku i filologii angielskiej Uniwersytetu Warszawskiego. Od lat związana z edukacją dwujęzyczną, maturą międzynarodową IB i brytyjską A Level. Egzaminatorka egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego i angielskiego, brytyjskiego GCSE, oraz matury IB English B. Uczy literatury polskiej i angielskiej młodzież młodszą i starszą. Żeglarka jachtowa, sterniczka motorowodna, nauczycielka żeglowania PZŻ. Nastawiona na rozwój i uczenie (się).

AGNIESZKA SARAFIN - GIUNTA

AGNIESZKA SARAFIN - GIUNTA

NAUCZYCIELKA JĘZYKA POLSKIEGO

Jestem absolwentką Wydziału Polonistyki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. W trakcie edukacji ukończyłam trzy specjalizacje: pedagogiczną, edytorsko-wydawniczą i glottodydaktyczną zajmującą się nauczaniem języka polskiego jako obcego. Jako nauczyciel oraz lektor języka polskiego uczę zarówno języka ogólnego, jak i języka specjalistycznego współpracując z Warszawskim Uniwersytetem Medycznym.

BARTEK WRONA

BARTEK WRONA

NAUCZYCIEL GEOGRAFII

Na studiach geograficznych na jednym z pierwszych wykładów dowiedziałem się, że jest to nauka parasolowa - bo łączy jak żadna inna wszystkie dziedziny – biologię, chemię, fizykę, historię, języki, matematykę i ekonomię, po prostu wszystko. Mówi się, że szkoła to miejsce, gdzie niesie się kaganek oświaty. W 2022 roku mamy już żarówki LED, więc ja swoim uczniom będę przynosił parasol.

WERONIKA MĄKA

WERONIKA MĄKA

NAUCZYCIELKA FIZYKI I CHEMII

Fascynuje się astrochemią oraz astrofizyką. Uwielbiam rozwijać swoje kompetencje i uczyć się nowych rzeczy. Nieustannie zadaje sobie nowe, frapujące mnie pytania na które odpowiedzi znajduję eksperymentując w laboratorium. Na swoim lekcjach do tego samego zapraszam swoich uczniów - by byli ciekawi świata, zadawali pytani i chcieli poszerzać swoją wiedzę. Na lekcjach chemii i fizyki będziemy eksperymentować i poprzez praktykę laboratoryjną poznawać otaczający nas świat.

KAMILA KRZEMIŃSKA

KAMILA KRZEMIŃSKA

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY

Zainspirowana teorią edukacji i poznania J. Piageta, uważam, iż zdobywanie wiedzy powinno odbywać się poprzez eksplorację otaczającego świata i empiryczne doświadczanie przyrody. Stosowane przeze mnie metody projektów mają na celu aktywizację ucznia, przez swobodne eksperymentowanie z wiedzą. Po pracy jestem mamą Hani i Basi, które zainspirowały mnie do pracy na stanowisku nauczyciela.

ALINA ROSOLOVSKA

ALINA ROSOLOVSKA

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY

Z wyksztalcenia jestem nauczycielką edukacji wczesnoszkolnej i języka angielskiego. W swojej pracy wykorzystam metodę, która polega na różnych sposobach komunikacji opartych na wzajemnym szacunku między uczniami oraz nauczycielem i uczniem. W swojej działalności edukacyjnej kieruję się słowami „Każde dziecko jest wyjątkowe, po prostu w nie uwierz"

MARTA GÓRKA

MARTA GÓRKA

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY

Jestem studentką ostatnich lat psychologii na Uniwersytecie Warszawskim. Planuję rozpocząć specjalizację wychowawczą. W pracy stawiam na życzliwość, autonomię i traktowanie innych tak, jakbym sama chciała być traktowana. Staram się indywidualne podchodzić do potrzeb ucznia. Prywatnie amatorka siłowni i dietetyki.

EWA PTASZEK

EWA PTASZEK

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika specjalna, filmoznawstwa na Uniwersytecie Łódzkim oraz Szkoły Muzycznej I stopnia w klasie skrzypiec. W swojej pracy szczególnie ważne jest dla niej indywidualne podejście do ucznia i tworzenie mu bezpiecznej przestrzeni do rozwoju. Prywatnie pasjonuje się muzyką starosłowiańską, śpiewem archaicznym i technikami kuglarskimi – fireshow.

DOROTA DRZYMULSKA

DOROTA DRZYMULSKA

PEDAGOG SZKOLNY I NAUCZYCIEL WCZESNOSZKOLNY

Z wykształcenia nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i pedagog korekcyjny, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej. Przez lata związana m. in. z Teatrem LALKA w Warszawie, Przedszkolem polsko–francuskim „Trampoline”, Poradnią Psychologiczno - Pedagogiczną nr 16 w Warszawie. W pracy pedagogicznej szczególną uwagę zwraca na rozwój emocjonalny i społeczny swoich uczniów, z uwagą i szacunkiem słucha Rodziców.

MARTYNA GAJKOWSKA

MARTYNA GAJKOWSKA

PSYCHOLOŻKA SZKOLNA

Jestem psycholożką, absolwentką Uniwersytetu SWPS. Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobywałam między innymi w trakcie staży w telefonie zaufania dla dzieci i młodzieży Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę oraz w Młodzieżowym Ośrodku Profilaktyki i Psychoterapii w Warszawie. Nieustannie doszkalam się, żeby jak najskuteczniej móc wspierać Uczniów. W swojej pracy czerpię z Porozumienia bez Przemocy (NVC), rodzicielstwa bliskości i metody self-reg. W dzieciach widzę przede wszystkim Ludzi.

WERONIKA GARLIKOWSKA

WERONIKA GARLIKOWSKA

ASYSTENTA DS. ORGANIZACYJNO - ADMINISTRACYJNYCH

Ukończyłam filologię polską (specjalizacja nauczycielska) na Uniwersytecie Warszawskim. W szkole zajmuję się czynnościami sekretaryjnymi. Do moich obowiązków należy zapewnianie pomocy w kwestiach organizacyjno-administracyjnych oraz kontakt z rodzicami. Podejmowanymi przez siebie działaniami staram się usprawniać funkcjonowanie szkoły. Prywatnie pasjonuję się literaturą, kinem, mikologią oraz sztuką użytkową.

AGNIESZKA KOWALCZYK-WĄSOWSKA

AGNIESZKA KOWALCZYK-WĄSOWSKA

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI SZKOLNEJ

Absolwentka Warszawskiej Szkoły Reklamy. W szkole zajmuje się sprawami administracyjnymi. Lubi wyszukiwać nowych rozwiązań z zakresu organizacji biura. Prywatnie miłośniczka muzyki rockowej, pieszych wycieczek zwłaszcza z psem, architektury wnętrz i kwiatów domowych.

Przedszkole i Dwujęzyczna Szkoła Podstawowa Trampoline 2016. Kopiowanie zabronione